.

.

neděle 18. ledna 2015

Víkend ?

    Neděli a víkend celkově beru hodně vážně a je to pro mne dvojdenní dávka klidu, kdy nemusím běhat s dětmi po doktorech, kontrolovat jejich úkoly, doprovázet je na tréninky apod. Docela by se mi i líbilo, kdybych od rána nemusela stát u plotny, ale tomu asi není vyhnutí . Přes to všechno musím něco dobrého upéci. Přes manželův nejoblíbenější Míša řez , velmi ráda experimentuji a zkouším něco nového . Taklže jsem se po vánocích pustila do moravských obrácených koláčů a nově jsem vyzkoušela Pletený koláč s nuttelou. Je výborný a jednoduchý, myslím že bude dobrý i s tavrohem, mákem, povidly ..... a možná když ubereme cukru tak můžeme dát i něco slaného .
 Je polovina ledna, já háčkuji už něco velikonočního, a chystám pro vás foto návod ... čeho ?? to je překvapení :-) ... Truhlice


Žádné komentáře: