.

.

neděle 31. července 2016

V pohádce



Ano, tak jsme si skutečně připadali na jednom z našich prázdninových výletů. Než jsme se vůbec vypravili do Rožnova pod Radhoštěm napadlo mě, že bych si mohla ty svoje 4 ratolesti vyfotit v ošacení, které je tomuto místu typické, a tak jsme sbalili kroje a jelo se. Hlavně děkuji dceři, která měla pár pubertálních připomínek, ale nakonec byla součástí skutečné pohádky. Ano ,ano, tohle místo, tahle lidová krása, ta je mi nejbližší. Možná to ani slovy neumím popsat jak mi bylo krásně. A když naše děti oslovilo i několik turistů a prosili o fotografování, měla jsem takovou radost...... ale ne z toho, že  budou zdobit i jiná alba než ta naše, ale z toho, že jsou další lidé, kteří mají pro tuhle lidovou tématiku oči, uši a hlavně srdíčko.
Ptali se jich, jestli chodí do souboru. Chodí jen dvojčata, ale od září začne i Filípek, který vždycky odpověděl : "já nechodím, ale umím to, koukej ..." a vzal Barunku za ruce a točil se s ní dokola :-)



A tahle koza rohatá umí pořádně trkat, odneslo to trochu i Filípkovo bříško, ale být takhle blízko nejen koze, ale i ostatním zvířátkům si ti naši raraši nemůžou nechat ujít.

 

Uvnitř větrného mlýna

Chaloupka pana truhláře. Na takovém ponku, pracoval i můj dědeček.


 V jedné chaloupce našim chlapcům dovolila panímáma vylézt na pec.



Škola - school.


U bylinkářky - škoda jen že se nedá přenést ta vůně :-)







Vodní mlýn - watter mill
Vodní kovárna a pan kovář

 S tímhle panem kovářem se náš Filda ihned skamarádil.Ten kluk se vážně nikoho a ničeho nebojí. Za odvahu dostal 20,- a za ty potom koupil babičce perníkové srdce.






Až jednou budete chtít uniknout od moderních, lesklých materiálů, tak věřte, že tohle je to pravé místo.
Rožnov pod Radhoštěm
 


Danča


Žádné komentáře: