.

.

úterý 23. května 2017

Jupí ... mám ji :)



  Vím že to tady zanedbávám, ano , máte všichni pravdu, ale momentálně mi to určitě všichni odpustíte, když se nebudu obhajovat prací s dětmi, kolem domu, doma apod. Já jsem totiž pilně pracovala, jako ty včeličky teď na jaře, a tvořila , abych získala jednu vemi významnou věc. Na začátku měsíce května jsem svoje výrobky představila certifikační komisi, a ucházela se o získání ochranné známky "Originální produkt Jeseníky" více zde 
  Všichni mě v tom velmi podporovali a fandili mi, až možná zjednodušeně mi i říkali "máš to v kapse " .Já to takhle ale neviděla. Nikdy jsem si moc nefandila, jsem taková ta skromná holčička v posledních řadách, která spíš čeká až si jí někdo všimne. Velká tréma a nejistota nastala v samotný den, kdy komise zasedala..... a že jich bylo. 10,12 možná i 20 lidí. Mluvila jsem o tom jak dlouho se ručním pracem všeobecně věnuji, už je to 10 let ! Co všechno dělám, odkud pochází levandule kterou používám , jestli jsou látky a výplň vhodná pro malé děti, jak recykluji a jak to všechno stíhám při tolika dětech :-) Potom mne poslali za vrátka a už jsem neslyšela nic. Ještě že vedle mne seděla moje dcera, která slyšela téměř všechno a mohla mi tak tlumočit alespoň něco o čem se radní radí. " Tak pojďte ... " Ještě větší tréma než na začátku .... "jménem certifikační komise vám gratuluji a získáváte známku oroginální produkt Jeseníky " ..... ...... a nejvíc se jim líbila hlavně moje háčkovaná krajka
 

 3.6. mi certifikát bude oficielně předán na akci - Slavnosti města Šumperka - tak kdo to nemáte daleko, určitě doražte, bude to velká událost s řemeslným jarmarkem, průvodem masek radních města Šumperk, hudební i taneční vystoupení, a celá akce bude zakončená ohňostrojem.















  Díky za všechny milé komentáře, podporu a věrné zákazníky.
Danča

Žádné komentáře: