.

.

úterý 18. července 2017

Moje šití









     

  Začali nám prázdniny, léto zatím nic moc, ale pevně doufám, že se sluníčko umoudří, mraky odplují někam hodně daleko a bude to pravé, horké léto. Já šiju, taky jsem se vrátila trochu k háčkování (kdo sleduje můj instagram tak ví (-: ) a taky jsem dělala marmelády - to bude další můj příspěvek. No a když jsem byla zaplavena tou prací, nezbývalo mi moc času upéct něco dobrého, tak se do toho pustili naši kluci úplně sami a ejhle..... ono na tom pečení vážně nic není. Náš strom , který když vyvkvetl byl celý pod pokrývkou dubnového sněhu, a i když to vypadalo vážně tragicky, urodil snad nejvíc třešní v okrese !!! Už jsme nevěděli co s nimi,tak jsem je mixovala s jiným ovocem do marmelád, dělala sirupy, peklo se a taky jsem je sušila. Výborná alternativa rozinek a navíc, třešně obsahují nejvíce jódu , takže jsou vážně výborné. Až přijde podzim a dám místo rozinek sušené třešně do štrůdlu , nebo do bylinkového čaje ..... už se na to těším.
  Tak dnes jen krátce, mějte se a smějte se.





Danča

Žádné komentáře: